Cvaknito Vám aktuálne ponúka nasledujúce možnosti dopravy a osobného odberu na Slovensku.
Informácie a skladové dostupnosti
Informácie o skladovej dostupnosti sú vždy k videniu u každého jednotlivého produktu v našom internetovom obchode. Tovar, ktorý máme aktuálne skladom k Vám odosielame ešte v deň objednania, ak si objednáte do 12:00. V prípade, že si objednáte tovar po 12-tej hodine, nevieme garantovať dodanie do ďalšieho dňa - ALE robíme stále všetko preto, aby ste tovar na druhý deň doma mali. Tovar expedujeme vždy v pracovné dni.
Informačné emaily a SMS
Každé prijatie novej objednávky potvrdzujeme automatcky e-mailom a sms. V prípade akejkoľvek zmeny, alebo pri zložitejších komplikáciách vašej objednávky vás budeme kontaktovať. V deň odoslania tovaru, opäť zasielame informačný e-mail a sms.
V prípade osobného odberu nás prosím kontaktujte, aby sme si dohodli termín odberu. Pokiaľ sa nám nedovoláte, určite zavoláme späť - najskôr len balíme objednávky, boli sme v sklade alebo máme zákazníka na chate.
Ceny a varianty dopravy
U všetkých objednávok nad 100€ je poštovné a doprava ZDARMA, u objednávok s nižšou hodnotou si účtujeme poplatok, ktorý záleží na Vami vybrano type dopravy. Viac nižšie.
UPS - prepravná služba po celej SR (3,9€)
Doručenie: V prípade, že si tovar objednáte do 12:00 a tovar je SKLADOM, odosielame objednávku ešte v daný deň. V prípade, že si objednáte tovar po 12-tej hodine, nevieme garantovať dodanie do ďalšieho dňa - ALE robíme stále všetko preto, aby ste tovar na druhý deň doma mali.
Doba doručenia balíka od kedy ho predáme prepravcovi je 24 hodín. Ak by to bolo viac ako 24-hodín, kontakujte nás. Napriek tomu, že od odovzdania balíka prepravcovi naša právomoc nad balíkom končí, tak to nieje váš problém ale náš. Preto spravíme všetko preto, aby sme zistili, prečo balík nedorazil v uvedený čas.
Zásielky od prepravcu UPS vám štandardne doručia medzi 8:00-18:00 v pracovné dni (presnú dobu doručenia neviem ovplyvniť, ale je možnosť ju upresniť pri kontakte konkrétneho kuriéra). V prípade, že vás nezastihne, nechá vám oznámenie a balík sa pokúsi doručiť na druhý deň.
Ceny a varianty dopravy na Slovensko
Ceny a varianty dopravy do Českej republiky
Prevzatie a prípadne reklamácie:
Prevzatie svojej zásielky potvrdíte kuriérovy podpisom do skenovacieho zariadenia alebo podpisom na rozvozný papier, kde kuriér uvedie presný čas doručenia a meno príjemcu paličkovým písmom. Pokiaľ v momente prevzatia zistíte mechanické poškodenie zásielky, skonotrolujte prosím stav tovaru. V prípade jeho poškodenia trvajte na vyhotovení "záznamu o poškodení zásielky" od prepravcu.
V žiadnom prípade nepodpisujte predávaci protokol, pokiaľ neprekontrolujete či nebol obal v priebehu prepravy poškodený či narušený. Máte právo neprevziať zásielku, ktorá má znaky poškodenia alebo narušenia obalu. Pokiaľ ste po prevzatí a rozbalení balíka zistili poškodenie obsahu zásielky, kontaktujte najneskôr do 2 dní zákaznícky servis prepravnej spoločnosti UPS (volajte na najbližšiu prevádzku). Prepravná spoločnosť Vám vyšle svojho pracovníka, ktorý o poškodení vyhotový zápis.